.....och visst händer det jag tänker på dig ibland

Whatup Dink
Imorgon bär det av till Malmö för att DJa på Sveriges största gymnasiemässa. Plusgymnasiets monter hittar du mig, Sara Josefine Eriksson och Mimmi Lassen Westberg. Ska bli grymt kul och ser fram emot det. Ni ska få lite läxa innan jag åker:
1. Se till att vara på höga c på Lördag, Simon Says spelar det mest svängiga du hört inom de fyra väggarna.
2.Hör av dig till Ludvig Andersson angående att du vill komma till Trollhättan den 21:e Januari. Evenemanget hittar du här: http://www.facebook.com/event.php?eid=182822025080404
3. Lyssna på "Always - Switchfoot" (Switchfoot – Always)
Klarar ni det så är jag nöjd, ni får ha det så gött. Finns ju som vanligt på både telefon, mejl och facebook. Ska försöka slänga iväg ett blogginlägg på fredag :)
Holler

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0