Nyårslöftet

Tja!
Ni läser i mitt nyårslöfte, att dela mitt liv med er på cyberspace. Jag letar efter idg därute som vill ha lite ljus i tillvaron.

Skoja. Nyårslöftet är att blogga, och här kommer du att kunna läsa om mitt liv, kolla på bilder, lyssna på låtar, kommentera att jag är svart osv osv. Något för alla helt enkelt. Afrobloggens namn kommer av mitt andra nyårslöfte, att försöka spara till afro, dagens längd är ca.2 mm, detta kommer uppdateras varje vecka.
Välkomna till DJ seten, välkomna till studiotimmarna,välkomna till plusgymnasiet välkomna till afrobloggen, välkomna till mitt 2011, nu kör vi!

Kommentarer
Postat av: IJAS GARDEROB

jag kommer bli een trogen läsare, min vän ;)

2011-01-02 @ 23:15:39
URL: http://ijasgarderob.blogg.se/
Postat av: DJ ELF

när får man gästblogga då?

2011-01-02 @ 23:23:43
Postat av: NinaSativa

fan va grymt! :D

2011-01-03 @ 14:50:43
URL: http://xninasativa.blogspot.com/
Postat av: DJ ELF igen

när blir de frågestung & dagens outfit? queer

2011-01-03 @ 16:45:45
Postat av: berndtsson

Grymt me affrot simon! :D



Ta kort varje vecka/dag i samma "pose" och klipp ihop de sen till en film! :) kommer bli fett! ;D

2011-01-04 @ 21:54:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0