Hissa & Dissa - Premiär

Whatup Dink!
Så var det dags, historiens första Hissa & Dissa på afrobloggen. Den här parentesen i bloggen kommer handla om allt från politik till kläder och musik. Om ni sedan vill att jag ska ta upp något speciellt så är det bara att kommentera :) Men här har ni alltså det försa Hissa och Dissa....ever:
Simon Hissar:
Har i drygt ett år nu kunnat följa alla mina favoritserier och Tv-program tack vare en helt underbar gratissida mes konkurrensfri kvalité på vad du än vill titta på. Sidan heter Project free TV och du hittar den här
http://www.free-tv-video-online.me/
En stor hiss till sidan som har alla serier du kan tänka dig....typ!
Simon Dissar:
Puffen. Detta djävulens onödigaste och överanvända facebook funktionen någonsin. Jag bryr mig inte om personen vill ligga med mej, och det är lite I-landsproblemsvarning över det hela. Men sluta puffa, snälla, annars dör vi alla en långsam och smärtsam död.
Puffarna - när du inte är tillräckligt full för att be om det.
Nu kommer snart regeringen, imorgon tänkte jag delge er lite planer om våren och helgerna som kommer. Ni kommer nog vilja vara en del av dom!
Holler

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0