Lost!

Whatup Dink!
Inte igår direkt, är ganska upptagen men tänkte göra en snabb saker jag är trött på lista:
  • Melodifestivalen. Det sämsta jävla Tv-programmet just nu.
  • Mode. Missförstå mig rätt, jag bryr mig om hur jag klär mig. Men det beöver inte går till överdrift. När vi ändå är på ämnet så är gummistövlar fruktansvärt fula i min mening.
  • Vintern. Jag orkar inte med att det ska vara halt överfucking allt, att det ska vara -10 och att det ska vara förseningar högt och lågt, sommar!!
  • Att vara 17. Det funkar inte längre asså, system overload.
Däremot gillar vi:
  • Att rigga åt Hardcore Superstar i Borås, det var grymt bra.
  • House. Klang och Ljungquist, Smile och Mansour. Ni bara får ihop livet för mig.
  • Jobba. DJ, ljud och rigg. Har intresset som jobb för tillfället och det är kickass.
  • Volleybollturnering imorron. Kör bara.
Lite bilder då:
In the beginning
Hardcore Superstar levererade
Sadistic Girls - Grym låt
Det är Volleybollturnering, Rockkarusellen och rollfördelning imorgon. Kör bara.
Holler

Kommentarer
Postat av: Sadia Maxamhud

de lugnt vi behöver inte dig som DJ, vi har redan en snygging i vår klass med pioneer o eget ljudsystem, tack ändå loser

2011-03-07 @ 12:50:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0